خدا...


















.*.* zendegi ba eshg.*.*

 خدااااااااااااااا

elina-icon

گفتم:خدایا از همه دلگیرم..

گفت:حتی از من؟!

گفتم:خدایا دلم را ربودند..

گفت:پیش از من؟

گفتم:خدایا چقدر دوری..

گفت:تو یا من؟

گفتم:تنهاترینم..

گفت:پس من؟

گفتم:خدایا کمک خواستم..

گفت:غیر از من؟

گفتم:خدایا دوستت دارم..

گفت:بیش از من؟

elina-icon



نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت17:47---15 مرداد 1392
آدم ها آنقــــدر زود عوض می شوند...



◘ که تو فرصتــــــــ نمیکنی ....



◘ به ساعتتـــ نگاهـــــی بیاندازی...



◘ و ببینی چند دقیقه بین دوستی ها و دشمنی ها....



◘ فاصله افتاده استــــــــــ ... !!!♥♥♥




وبلاگت خیلی خیلی نازه !! ب منم ی سری بزن!!! و اگه با تبادل لینک موافق بودی بگووو


سلدا
ساعت15:14---6 مرداد 1392
__ _█████____████

___████__████_███

__███____████__███

__███_███___██__██

__███__███████___███

___███_████████_████

███_██_███████__████

_███_____████__████

__██████_____█████

___███████__█████

______████ _██

______________██

_______________█

_████_________█

__█████_______█

___████________█

____█████______█

_________█______█

_____███_█_█__█

____█████__█_█

___██████___█_____█████

____████____█___███_█████

_____██____█__██____██████

______█___█_██_______████

_________███__________██

_________██____________█

_________█

________█

________█



اپم.بدو بیا


منا
ساعت18:33---26 تير 1392
سلاممم اجی تو منو لینک نکردی هنوز

arman
ساعت19:16---18 ارديبهشت 1392
دیشب در خواب ناگهان خدا در گوش من گفت:



تورا چه به عشق؟؟؟



گفتم چرا؟؟!؟؟



گفت:تودر خوابی و عشقت در آغوش دیگری...



لبخندی زدم و گفتم:



خدایا این مخلوق توست!!!



شاید تو خوابی و خبر از رسم دنیا نداری...!!!
کم پیدا شدی بازم بهم سر بزن و نظرتو بگو
راستی تو نظر سنجیم نظرتو بگو







arman
ساعت20:12---29 فروردين 1392
vaghean az matalebo vebet lezat burdamkheily jaleb bud
پاسخ: ملسی آرمان جان وبلاگه تو هم عالی بیییییییییییییییییییییییید


رویا
ساعت14:00---29 فروردين 1392
سلام عزیزم وبلاگت قشنگه به منم سر بزن نظرت در مورد تبادل لینگ چیه http://royajooon94.blogfa.com/

رامین
ساعت21:06---28 فروردين 1392
در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست …

رامین
ساعت15:15---25 فروردين 1392
فراموشم مکن هرگز ، ولی گاهی به یاد آور ، رفیقی را که می دانی ، نخواهی رفت از یادش !

تنهای شیطون
ساعت21:57---23 فروردين 1392


ژیلا
ساعت20:15---23 فروردين 1392
میدانم داشتنش فقط یک آرزوست …

اما من با همین آرزو

زندگی خواهم کرد


farnazzz
ساعت17:04---23 فروردين 1392
بوس بوس آجی جونم

رهــــــــــــــــا
ساعت16:33---23 فروردين 1392


________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

________________@@@@@_______

__@@@@@@@@@@@@@@_______

__@@@@@@@@@@@@@@_______

_______________________________

_________@@@@@@@___________

_____@@@@@@@@@@@_________

___@@@@@______@@@@@_______

__@@@@@_________@@@@@_____

_@@@@@___________@@@@@____

_@@@@@___________@@@@@____

_@@@@@___________@@@@@____

__@@@@@_________@@@@@_____

___@@@@@______@@@@@_______

______@@@@@@@@@@@________

_________@@@@@@@____________

________________________________

__@@@@@____________@@@@@__

___@@@@@__________@@@@@___

____@@@@@________@@@@@____

_____@@@@@______@@@@@_____

______@@@@@____@@@@@______

_______@@@@@__@@@@@_______

________@@@@@@@@@@________

_________@@@@@@@@@________

__________@@@@@@@@_________

___________@@@@@@@_________

____________@@@@@@__________

_______________________________

____@@@@@@@@@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

_________________@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@______

____@@@@@@@@@@@@@_____



با تمـام مـداد رنگـی هـای دنـیا



بـه هـر زبـانی که بـدانی یـا نـدانی !



خـالی از هـرتشبیه و استعـاره و ایهـام …



تنهـا یکــ جملـه برایـت خـواهـم نوشت :



دوستت دارمــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــ



پاسخ: منم دوست دارم آجی جونم


رامین
ساعت22:24---22 فروردين 1392
دلم یک آلزایمر خفیف می خواهد

آنقدر که یادم نرود

به نفعم است که به چند زبان زنده ی دنیا سکوت کنم . . .


Mohsen
ساعت19:11---22 فروردين 1392
یاد سهراب بخیر
آنکه تا لحظه ی خاموشی گفت:
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود یا نشود
حرفی نیست اما . . .
نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست دوسکه عزیزم.


رامین
ساعت2:09---22 فروردين 1392
معلم عشق گفت دو خط موازي هيچ وقت به هم نميرسند ، مگر يكي از آنها خود را بشكند .
يكي گفت من خود را شكستم پس چرا نرسيدم ؟
گفت شايد آن يكي خود را به طرف خط ديگري شكسته باشد .


رامین
ساعت22:57---18 فروردين 1392
سلام
مرسی از حضور زیبات
شما هم وبلاگ خوشجلی دارید
من شمارو با افتخار لینک کردم
شما هم اگه دوست داشتی با اسم کافه رادیو لینکم کن
موفق باشی


ژیلا
ساعت14:29---18 فروردين 1392
اجیییییییییییییییییییی آپمممممممممممممممممم

ژیلا
ساعت19:22---14 فروردين 1392
بازگشتی در کار نیست…
یک بار که برود برای همیشه رفته است…
حتی اگر برگردد .
دیگر او نیست…

سلام
اجیییییییی
خووووووبی
مرسی سرزدی گلکمممممممم


Mohsen
ساعت11:33---11 فروردين 1392
یادت برایم همانند قصه سیگار پیرمردیست
که سالهاست میگوید نخ آخر است. . .


Ramiiiiiin
ساعت8:21---11 فروردين 1392
shalammmmmmm
webet aliye mesle khodet .linkidamet haaa u ham belink


5 عدد بچه فشن باحال
ساعت1:48---11 فروردين 1392
لینک شدی.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:,ساعت 1:4 توسط aysan|



      P i n k Girl