.*.* zendegi ba eshg.*.*

                                                   

 

 

 

نمی بخشمت....بخاطر تمام خنده هایی كه از صورتم

 

    گرفتی....بخاطر تمام غمهایی كه بر صورتم نشاندی

    .....نمی بخشمت .....بخاطر دلی كه برایم شكستی .

   ....بخاطر احساسی كه برایم پرپر كردی.....نمی بخشمت

   .....بخاطر زخمی كه بر وجودم نشاندی.....بخاطر نمكی

   كه بر زخمم گذاردی.... و می بخشمت بخاطر عشقی كه بر

    قلبم حك كردی محبت از درخت آموز كه حتی سایه از

   هیزم شكن هم بر نمی دارد...

 

                                                       



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت15:55---24 مرداد 1392
سلاااااااااااااااااااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ وبت حرف نداره خیلیییییییییییی دوست داشتم من لینکت کردم راستی منتظرتم که بیای

پرهام
ساعت1:23---20 مرداد 1392

سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید


HAD_________________i
ساعت17:58---18 مرداد 1392
جالب..بود....ولی اون لیاقت تو رو نداشت.....
ب______س ولش کن......
خیلی خوشحال میشم به من هم سر بزنید ونظر بدین..


Mohsen
ساعت0:46---7 تير 1392
ای کـــاش
در غبار می ماندم و در مـــــــــه گم می شدم
و نغمه ی این ملودی تکراری
برای همیشه به فراموشی سپرده می شد...


Mohsen
ساعت0:45---7 تير 1392
سلام، خوبی؟
ببخش اگه چن وقتی نمیومدم، اخه گرفتار بودم. ازین به بعد دیگه آپم.
راستی پست زیباییه


♥ ZhIlA♥
ساعت11:16---6 خرداد 1392
من دیگر آرزویـــی ندارم !

اگر خودم نـــه ،

حداقـــل

عاقبتـــ موهایــم سپیــد بختــــ شدند !


سارا
ساعت21:36---26 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ نویس وقتی وبلاگتو دیدم یه لحظه فکر کردم تو یه سایتم بعد متوجه شدم توی وبلاگم واقعا وبلاگ خوبی داری مرسی از مطالبت دلم می خواد با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر افتخار بدی بیای توی سایت من و با هم تبادل لینک کنیم خوشحال می شم منتظرتم

niloofar
ساعت12:57---25 ارديبهشت 1392


´´´´´´´´´´´´´´´´´¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´´¶´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶ ¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´ ´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´ ´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´ ´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´ ´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶ ¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´ ¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶ ¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´ ´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´ ´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶ ¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶ ¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´ ¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´ ´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´ ´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶ ~*

شلاااااااااااام خوفی؟
عزیزم ب منم سر بزن اگه موافق بودی لینکت کنم توام منو بلینک


رامین
ساعت12:11---18 ارديبهشت 1392

پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده را ؛ بسته شدن روزنه های امید ذکر کرد . . .


farnazzz
ساعت22:23---16 ارديبهشت 1392
ه کلاغــــها بگویید :
قصه ی من
اینجا تمام شد...
یکی ...
بود و نبود مرا با خود برد....


Mohsen
ساعت17:22---9 ارديبهشت 1392
خیلی خیلی زیباست

ژیلا
ساعت10:29---7 ارديبهشت 1392
من کــــه فـرامـوشتـــــــ کــــــرده ام !

امـــــا ایـن بغــــض ِ جـاخـوش کــــــرده در گــلویـــــــم

دائــــما” ،

بهـــانـه اتـــ♥ـــــ را مے گـــیرد !!◆


√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√
ساعت10:26---3 ارديبهشت 1392
من با باב از سرزمیـטּ تو رفتـہ‌ام،

اینجا ڪه موهاے تونیست

مےپیچم بـہ פֿــوבم...
لینکی


√פֿـآطرآت مجآزے פֿــآموش مــטּ√
ساعت18:44---1 ارديبهشت 1392
به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!


دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم


تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست


که “تـــــ ــو”


تنــــــ ـــــها درد منی…!


mohammad
ساعت16:27---31 فروردين 1392
هر جا را که به فکرم می رسید گشتم!


گشتم میان خاطرات سوخته!


میان حرف ها ، میان نگاه ها ...


نه نمی خواهم به زبانم حتی بیاورم...


که نیست ، آن چه باید باشد و نیست...


ولی مجبورم باور کنم...


تو رفته ای... و من از پا افتادم...


به همین سادگی!...

ای ول اوریل دوست داشتنی

باهم تبادل انجام بدیم موافقی خبرم کن


ژیلا
ساعت13:51---31 فروردين 1392
به دست های خالیم" نخند"



دلم پر است کمی بخند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در پنج شنبه 29 فروردين 1392برچسب:,ساعت 17:55 توسط aysan|



      P i n k Girl