تفاوت


















.*.* zendegi ba eshg.*.*

پسرا

پسر در حال دویدن

زااااااااااااااارت(صدای زمین خوردن)

رفیق پسر:اوه اوه شاسکول چت شد؟

خاک بر سرت آبرمونو بردی الاغ پاشو گم شو!!

(شپلخخخخخخخخخخخخخ صدای پس گردنی)

یه رهگذر:چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر می زدی خوب!!

یه خانوم رهگذر:ایییییش پسر دست و پا چلفتی خنگ.

دخترا

دختر در حال راه رفتن.......

دوفففففففسک(زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر:آخ جیگرم خوبی؟فدات بشم! الهی بمیرم چی شدی تو یهوی؟

وااااااااااااای

یه رهگذر:دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟

یه پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!من ماشینم همین جا پارک یه لحظه وایسین با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین!!!



نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل اخلاقی پور
ساعت23:33---26 خرداد 1392
سلام وب خوبی دارید و خیلی قشنگه . مخصوصا اون هدایت به بالا که آوریله . خیلی زحمت کشیدید .
منم یه وب دارم پزشکیه . خوشحال میشم بهش سر بزید و نظر بدید و اگه سوال پزشکی دارید بپرسید . هر چند تازه درستش کردم .
منتظرم .


Hossein
ساعت22:24---18 اسفند 1391
اگه میشه نظرات منو تایید نکن...ممنون
خیلی دوست دارم بیام تو تبریز درس بخونم و زندگی کنم...استاداش به زبان آذری درس میدن؟


سلدا
ساعت23:39---8 اسفند 1391
سلام عزیزم.
ممنون که به وبم سرزدی.
من لینکت کردم.


m
ساعت10:58---7 بهمن 1391
Salam.merc az webloge gashanget.baraxe man kheyli ada\me shadi hasti.omid varam hamishe injori shad benevisi to webloge gashanget.jaye ye music khaliye fagat .

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در شنبه 7 بهمن 1391برچسب:,ساعت 9:51 توسط aysan|



      P i n k Girl